Ekskurzija v Bruselj - Srednja ekonomska šola Ljubljana

Ekskurzija v Bruselj

V torek zvečer, 29. 11. 2016, smo se dijaki 3. a odpravili v Bruselj na ogled Evropskega parlamenta. Vožnja je trajala 14 ur. Sliši se veliko, a minilo je hitro. Mogoče zaradi navdušenja ali pa zaradi »prisilnega« druženja s sošolci – nismo namreč imeli interneta. V sredo zjutraj, ko smo prispeli, smo bili seveda zelo veseli. Za začetek smo si ogledali muzej Parlamentarium. Vživeli smo se v nastajanje in zgodovino evropskih držav, zlasti z vidika gospodarstva. Po tem smo si privoščili kosilo v Parlamentu in si vzeli nekaj prostega časa za ogled Bruslja.

Ob 16h smo se spet zbrali pred Parlamentom. Pred vstopom v dvorano so nas pregledali. Sledil je pogovor z Urško Dolinšek in dr. Milanom Zverom, nato pa ogled zasedanja poslancev. Opazovali smo jih z galerije. Bilo je napeto, saj so bili sredi razpravljanja o tržni povezavi z Gano. Po ogledu Parlamenta smo se še malo sprehodili po parkih v njegovi okolici. Utrujeni smo se vrnili v hostel, kjer smo se hitro udomačili in se spočili. Zvečer smo bili spet kot novi. Odpravili smo se do centra, ki je bil 10 minut stran. Še vedno imam v glavi sliko velike svetleče jelke na sredini med starimi velikimi zgradbami, okrašenimi z barvnimi lučkami. Pogled je bil osupljiv, glasba v ozadju pa je še polepšala vzdušje.

1 2 3 4

Naslednji dan smo obiskali Atomium, spomenik, zgrajen zaradi bruseljske svetovne razstave leta 1958. Visok je 110 metrov, zgrajen pa je v obliki združenih atomov. Kot od zunaj je tudi od znotraj zelo lep in zanimiv, občutek znotraj pa je kot na vesoljski ladji. Z dvigalom smo se povzpeli v višave in si s ptičje perspektive ogledali del Bruslja in muzej Mini Europe. Po tem lepem doživetju smo obiskali še katedralo in muzej, kjer so razstavljena vsa oblačila kipa Manneken Pis, v samem centru mesta.

6 9 10 12 13 14 15 18 20

Zadnji dan je bil res poseben. Bili smo v muzeju kakava in čokolade, kjer smo se posladkali in izvedeli, kakšen je postopek priprave čokolade. Ta je bil zabaven in zanimiv, ne le zaradi čokolade same, temveč tudi zaradi vodičevega zabavnega pristopa. Vodil nas je tako, da smo uživali in si tudi veliko zapomnili. Nato smo si skupaj ogledali še nekaj znamenitosti in izvedeli še kaj več kot to, da je Bruselj znan po različnih vrstah piva, čokolade in vafljev. Seveda nas je mikalo, da bi vse to tudi poskusili. Vzeli smo si še nekaj prostega časa za nakupe. Nato smo se poslovili od Bruslja v upanju, da se še kdaj vrnemo. Večerni čas, ko smo se morali odpraviti nazaj v Slovenijo, je na žalost napočil kmalu. Bruselj smo si zadnjič ogledali še z avtobusa. Bilo je lepo, tako kot tudi povratek nazaj domov, v naše običajno življenje.