D.school na Roški po Stanfordski metodi

Na Roški smo naredili konec klasičnemu načinu poučevanja podjetništva. V sodelovanju z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani, pod mentorstvom prof. dr. Aleša Vahčiča, smo v mesecu aprilu začeli z uvajanjem nove metode poučevanja podjetništva.

Dijaki in učitelji smo se soočili s problemom hranjenja osebnih in šolskih predmetov. Z d.school metodo smo v tem času prišli do končnega prototipa.

Oglejte si video.

d.school je nov način poučevanja in učenja oblikovanja inovativnih produktov in storitev, osnovan po naravi dizajnerskega mišljenja in miselnih procesov, značilnih za kreativne poklice. Poteka v skupinah, ki vsebujejo različne profile posameznikov, njihovih interesov, sposobnosti in talentov. Skupine so oblikovane po načelu enakopravnosti in enotnosti. Delujejo v smeri iskanja problemov, raziskovanja navad uporabnikov, iskanja rešitev, oblikovanja maket in prototipov, izdelave najustreznejšega izdelka, testiranja ter njegove potencialne serijske proizvodnje in trženja. d.school je resno igranje, ki s principom “vsak zmore vse” skozi neobremenjenost ter skupinsko dinamiko rešuje relevantne družbene izzive.  

 

 

 

Deli objavo