Pripravimo možgane na kreativnost – doc. dr. Andrej Pompe 19.4.2021 - Srednja ekonomska šola Ljubljana

Pripravimo možgane na kreativnost – doc. dr. Andrej Pompe 19.4.2021

V tednu od 15. do 21.4. potekajo Svetovni dnevi kreativnosti in inovacij. Letos je še poseben poudarek na izobraževanju. Naša šola je prijavljena s projektom Pripravimo možgane na ustvarjalnost.

Pogovor o tej temi je bil za naše dijake, v ponedeljek, 19. 4. 2021 ob 12.00 uri po Zoomu.

Doc. dr. Andreja Pompeta nekateri poznajo kot strokovnjaka za znamčenje, drugi kot kreativca, tretji kot predavatelja, mnogi pa tudi kot glasbenika. Je direktor in idejno-vsebinski vodja mednarodne poslovne šole BrandBusinessSchool ter soustanovitelj in partner agencije Formitas BBDO Pleon. Diplomiral je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, doktoriral pa na Evropski pravni fakulteti. Tekom poslovne kariere se je dokazal kot tržni raziskovalec, vodja sejemske dejavnosti, direktor projektov, marketinški direktor, kreativni direktor in svetovalec za strateške komunikacije, znamke in znamčenje, inovativnosti v podjetništvu, snovalec strategij razvoja turizma in turističnih produktov. Ima dolgoletne izkušnje pri vodenju, je poznavalec tehnik skupinskega dela, uspešen moderator in svetovalec. Prisoten je v strokovnih komisijah, v mednarodnih in domačih žirijah, vodi okrogle mize, predava na simpozijih, seminarjih in festivalih. Je vabljeni govornik v podjetjih in sogovornik v intervjujih in komentarjih za medije.

Pompe je predavatelj na Fakulteti za podjetništvo – GEA College in drugih visokih šolah, za slovenske študente pa je kreiral tudi prvi študij znamčenja pri nas. Je avtor knjig Vodnik po marketinški galaksiji, Ustvarjalnost in inovativnost, Nujnost sodobnega podjetništva, Znamka mesta, Znamka in znamčenje in Strateški izzivi znamk. Delal je na številnih projektih vezanih na znamčenje med drugim tudi za Petrol, Citroën, Bayer, SPAR, Proconi, Pogrej in Pojej, Kraljeve mesnine, Tomos, Fructal, Bled, Blejski grad in druge.

Andrej je ustanovni član sedaj že legendarne slovenske pop-rock skupine Panda, ki je v njej že od vsega začetka. Sredi sedemdesetih let je bil soustanovitelj v Jugoslaviji popularne rock-jazz zasedbe Predmestje s katero je posnel 4 LP-je, Prve stike s popularno glasbo, v kateri ima glas zelo pomembno vlogo, je imel v osemdesetih letih, ko je napisal veliko skladb za vrsto slovenskih pevk in pevcev, med drugim tudi za Vlada Kreslina in slovenske ter jugoslovanske uspešnice za Marjetko Falk – Neco. Nenazadnje je velik pečat pustil tudi v tržno-komunikacijskem prostoru, saj je za opremo tržnih sporočil skomponiral preko 140 glasbenih jinglov. Verjetno njegova največja uspešnica je Frutek.

https://wciw.org/celebrations/slovenia/

Vtis dijakinje o predavanju in predavatelju:

Hm, si ustvarjalen?
Naj ti povem, da si. Tudi npr. športniki , kot je Luka Dončić, so. Če si ustvarjalen, si korak pred drugimi, ki te težje dohitevajo.
U S T V A R J A L E N oz. K R E A T I V E N človek, ni čudak. Je empatičen in pozitivno naravnan. Misli izven okvirjen in združuje stvari, za katere bi najprej rekli, da ne sodijo skupaj. Dela napake, ampak iz njih se uči.
Ustvarjalnost je pomembna in zelo dobra lastnost človeka. Pomembna je tudi v marketingu.

Obstaja tudi nekaj mitov o ustvarjalnosti, ki ne držijo, kot na primer da je ustvarjalnost talent ali pa da moraš na navdih čakati.
Ne čakaj na navdih, raje kar takoj v sebi prebudi USTVARJALNOST!

Neža Ciperle, 4. B

Mentorice: Zdenka Sušec, Natalija Kokot, Vesna Perko

 

Deli objavo

Skip to content